Betaling af kontingent for 2026
Kære beboere i Gartnervænget, I skulle alle gerne have fået en seddel i jeres postkasser om, at der skal indbetales kontingent for 2026 til grundejerforeningen. Tusind tak til alle jer, der allerede har betalt, og vi håber, at resten følger trop inden længe. Hvis sedlen af en eller anden grund ikke skulle være nået frem, […]










