Referat af bestyrelsesmødet den 17. august 2022

af Webmaster

Afholdt hos Henrik. Fremmødte: Henrik, Anja, Niels, Nikolaj og Mie Afbud: Ingen Referent: Mie Siden sidst Gartnervængets hjemmeside er nu opdateret med bestyrelsens kontaktoplysninger: www.gvry.dk/bestyrelsen Økonomi Alle grundejere har betalt kontingent. Grundejerne i nr. 2 og nr. 4 har ligeledes betalt de 400,-, som årligt opkræves til Vejfonden. Nyt fra udvalg 1. Forskønnelsesudvalget Forskønnelsesudvalget mødes i […]

Referat af bestyrelsesmøde afholdt den 15. juni 2022

af Webmaster

Afholdt hos Mie Fremmødte: Niels, Henrik, Nikolaj, Anja og Mie Afbud: Ingen Referent: Mie Siden sidst Opfølgning på referat fra foregående bestyrelsesmøde. Økonomi Der er opkrævet kontingent i maj. Nikolaj laver opførelse over, hvem der mangler at betale, og retter herefter henvendelse til de pågældende grundejere. Grundejere i Gartnervænget nr. 2 og nr. 4 betaler årligt 400,- til Vejfonden. Nikolaj […]

Referat af det konstituerende bestyrelsesmøde 6. april 2022

af Webmaster
Hjertestarteren er placeret ved nr. 17

Afholdt hos Anja Fremmødte: Niels, Henrik, Nikolaj, Anja og Mie Afbud: Ingen Referent: Mie Konstituering af den nye bestyrelse 1. Opgavefordeling fremadrettet Karen og Jeppe er trådt ud af bestyrelsen ved generalforsamlingen i marts. Henrik fra nr. 26 og Niels fra nr. 21 er trådt ind i bestyrelsen. Mie forbliver formand Anja forbliver næstformand Nikolaj forbliver kasserer […]

Reservation af den fælles trailer

af Webmaster
Grundejerforeningens trailer

Sådan låner du Gartnervængets trailer: Der hænger nu en kalender i skuret, hvor I kan reservere traileren på forhånd, hvis I skal bruge den på et bestemt tidspunkt. Nøglen hænger ligeledes også i skuret til venstre for døren. På den måde behøves lån af trailer ikke at gå igennem Marek Mvh. Mie

Referat af generalforsamlingen den 23. marts 2022

af Webmaster

Afholdt i Mølleskolens kantine. Referent: Karen, GV 11 1. Valg af dirigent Henrik fra nr 26 valgt til dirigent Dirigenten konstaterer at generalforsamlingen er indkaldt rettidigt og dermed er generalforsamling lovlig.   Dirigenten foreslår rækkefølgen i dagsorden ændret en smule, så forslaget om kaninlaug afklares før fremlæggelse af budget for 2022, i tilfælde af at udgifterne […]

Referat af bestyrelsesmødet den 23. februar 2022

af Webmaster

Afholdt hos Karen. Deltagere: Mie, Nikolaj, Karen. Afbud fra Anja og Jeppe pga sygdom Dagsorden: 1. Præsentation fra Min Grundejerforening Online præsentation af `Min grundejerforening` – et administrationssystem tilpasset ejer- og grundejerforeninger. Kan anvendes til budget, bogføring af regnskab, indkrævning af fællesudgifter, mailsystem til grundejerne. Kan lette proceduren ved overgang af bestyrelsesmedlemmer. Der er endnu […]

Indkaldelse til generalforsamling 2022

af Webmaster
Generalforsamling 2020 i Gartnervænget Ry

Afholdes onsdag den 23. marts 2022 kl. 19.30 – 21.30 Mølleskolens Forsamlingssal, Skanderborgvej 50, Ry. Dagsorden ifølge vedtægterne: Valg af dirigent. Beretning fra bestyrelsen om foreningens virksomhed i det forløbne år. Forelæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse. Bevægelser 2021 (pdf) Regnskab 2021 og budget 2022 (pdf) Status 2021 (pdf) Fremlæggelse af budget og fastsættelse […]

Referat af bestyrelsesmødet den 26. januar 2022

af Webmaster

Afholdt hos Mie, GV 32 Deltagere: Jeppe, Nikolaj, Anja, Mie, Karen Dagsorden: Nyt fra forskønnelsesudvalg Nyt fra skovpleje Nyt om legepladser Økonomi Nye grundejere Tilbud fra ”administrationsfirma” Havemand/kvinde Planlægning fastelavn den 27. februar Planlægning generalforsamling den 23. marts Dato for arbejdsdag forår Eventuelt 1. Nyt fra forskønnelsesudvalg Udvalget har lavet forskellige forslag ift parkeringsforhold i Gartnervænget […]

Referat af bestyrelsesmødet den 15. december 2021

af Webmaster

Deltagere: Mie, Anja, Jeppe, Karen. Mødet afholdes hos Karen. Marek (havemand) deltager også, da han er inviteret pga samtidig julefrokost i bestyrelsen. 1. Siden sidst Arbejdseftermiddag på den lille legeplads den 8. november: Gik godt med at få lagt ekstra sand, i alt 3 kubikmeter, på. Der er nu rigeligt og vi kan overveje at flytte […]

Referat af bestyrelsesmødet den 11. oktober 2021

af Webmaster

Deltagere: Jeppe, Nikolaj, Mie, Anja, Karen. Mødet afholdes hos Nikolaj. Karen referent. Dagsorden 1. Siden sidst Arbejdsdagen den 14. september 2021 Dejligt stort fremmøde, arbejdsseddelen blev hurtigt gjort færdig, derfor lave en længere prioriteret liste til næste arbejdsdag.  Sandkassen ved den store gynge Sandkassen med den store gynge skal udvides yderligere – Mie snakker med […]